TestŐr Játék 50.adás 2015.12.13.

TestŐr Játék


Nézze a Több mint TestŐr műsorokat és játsszon velünk! 

Szabad -e sminkben szoláriumozni?
A: igen
B: nem 

A helyes választ a Több mint TestŐrből tudhatják meg!


Játszanak és nyerjenek egy JimJams Beauty Vibrasonic arc tisztító készüléket és termékeket az Alveola Szépségápolási cég felajánlásával.

Korábbi cikkeink

Vegye komolyan az izomgyengeséget!Zsibbadás, végtaggyengeség, izomgyengeség, légzészavar, izomsorvadás, kerülgeti? Vegye komolyan a tüneteket, mert van esélye, hogy krónikus gyulladásos demielinizációs polineuropátiában (CIDP) szenved, ami ritka, idült betegség, amely a perifériás idegrendszert érinti. Nagyon fontos, hogy időben felismerjék, mert kezelés nélkül a betegek végül tolószékbe kényszerülnek, és a károsodás visszafordíthatatlan.
Tégelyben a remény - Mennyire üzlet a szépség?A szépségipar globálisan 7 százalékkal bővül évente, azaz kétszer akkora mértékben nő, mint a fejlett világ GDP-je. A legnagyobb piacot ma Oroszország, Kína és Dél-Korea jelenti, de India is előkelő helyen szerepel, ahol a ránctalanító krémekből évente 40 százalékkal többet adnak el. 
Genetikailag is hordozhatunk tüdőbetegségetA dohányzás számos tüdőbetegséget okozhat, de vannak olyan nehezen felismerhető betegségek, amelyeket születésünktől fogva hordozhatunk magunkban. Ezek a betegségek olykor már túl későn kerülnek az orvosok látószögébe, és a tüdő transzplantáció elkerülhetetlen. Az az Alpha-1 antitripszin hiány diagnosztikájában első és legfontosabb, hogy gondoljunk rá! Sajnos sok gyerek születik Alpha-1 antitripszin hiányos genetikai betegséggel, sajnos ezeknek a gyerekeknek a fele nem éri meg a felnőttkort az e
Így fogytak nagymamáink! - Zsírégető örökségünkUgye nehéz elképzelni a törékeny nagyiról, hogy hajdan ő is fogyókúrázott, és különféle módszerekkel próbálta megőrizni vagy visszanyerni karcsúságát? Márpedig több olyan praktikát érdemes megtanulni tőle, ami örökérvényű, hatékony és természetes.
Férfiszépség női szemmelA jövő, de már a jelen kozmetikai cégeinek is ugyanolyan célcsoport a férfi, mint a nő. 
BB – az új őrületMinden nő imádja, használja, és már szinte mindegyik kozmetikai márka piacra dobta saját BB krémjét. Utánanéztünk, mit tud!

Iratkozz fel hírlevelünkre!

TestŐr Játék 63

https://www.szonyihotel.hu/